4/12/2020

ΕΡΩΤΙΚΆ ΦΊΛΤΡΑ ΚΑΙ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΉ ΜΑΓΕΊΑ (2006)



Η επιθυμία για ένωση, η μετάδοση ενέργειας (όπως εκείνη που οι αρχαίες φυλές πίστευαν ότι γίνεται με το φάγωμα μελλών του νεκρού εχθρού) το φιλί, τα δαγκώματα... Το ίδιο το σεξ είναι ένα είδος κανιβαλισμού!
Ακόμα και στον Χριστιανισμό, που ο ιδρυτής του παρομοίωσε ως ερωτική τη σχέση του με την εκκλησία, η θεία κοινωνία –το φάγωμα τις σάρκας και η πόση του αίματος του ίδιου του Χριστού- θεωρείται από πολλούς ως μια ερωτική πράξη ανάμεσα σ’ Αυτόν και τη Νύφη του (τους πιστούς). 
Οι αρχαίοι λαοί είχαν ανακαλύψει τον συσχετισμό της ερωτικής πράξης με την ανάγκη να.... φάει κανείς  το αντικείμενο του πόθου του, και χρησιμοποιούσαν ως συστατικά στην ερωτική μαγεία διάφορα ανθρώπινα μέλη ή και άλλα υλικά, παρμένα από τη φύση, που είχαν μορφή γεννητικών οργάνων ή κάποια σχέση με αυτά. Προσπαθούν ουσιαστικά να μιμηθούν την έμφυτη λαχτάρα των εραστών να κοινωνίσουν αίμα και σάρκα ο ένας του άλλου σε μια ερωτική πράξη πλήρους παράδωσης και αλληλοπεριχώρησης. Εδώ βασίζεται η σχέση των ερωτικών φίλτρων με τον κανιβαλισμό.

Η ιστορία της ερωτικής μαγείας είναι γραμμένη με αίμα, με απροειδοποίητες παρενέργειες, συχνά από ανίδεους πειραματιστές.
Από την επιθυμία τους να φέρουν κοντά τους το αγαπημένο τους πρόσωπο, άντρες και γυναίκες καταφεύγουν ανά τους αιώνες σε περίεργα και συχνά επικίνδυνα μαγικά μέσα.

Υπάρχουν δυο είδη ερωτικής μαγείας. Το πρώτο είναι το γενικό γήτεμα ή φίλτρο, που υποτίθεται πως δουλεύει στον οποιονδήποτε και το οποίο επιλέγεται λόγω της χαρακτηριστικής του εμφάνισης, σχήματος ή γεύσης, ακόμα και λόγω του εύκολα αναγνωρίσιμου συμβολισμού του... Μπορεί να είναι σχηματισμένος σύμφωνα με τα ανδρικά η γυναικεία γεννητικά όργανα και να είναι φτιαγμένος από κάθε λογής συστατικό...
Ο δεύτερος τύπος, είναι το ειδικά επιλεγμένο και ξεχωριστό ξόρκι, η χρήση του οποίου βασίζεται στην υπόθεση πως μια κατάσταση αγάπης μπορεί να μεταδοθεί μέσω μαγείας, από ένα άτομο σε κάποιο άλλο. Αυτός ο δεύτερος τύπος περιλαμβάνει τρίχες, νύχια και αίμα αλλά πιο συχνά κάποιο προσωπικό αντικείμενο που έχει αποκτήσει μαγικές ιδιότητες από καποίον μάγο η μάγισσα. Το προσωπικό γήτεμα θεωρείται ανέκαθεν πολύ πιο αποτελεσματικό από τον πρώτο τύπο μαγείας, αφού επηρεάζει  απευθείας το άτομο που θα είναι ο στόχος του.
Μπορούν επίσης να διαχωριστούν σε αυτά που στοχεύουν να κατακτήσουν την καρδιά κάποιου και σε κείνα που απλά τον οδηγούν στο κρεβάτι του ενδιαφερόμενου.

Το ερωτικό φίλτρο, ήταν η κυρίαρχη μέθοδος με την οποία χορηγούνταν τα αφροδισιακά. Το φίλτρο μπορεί να αποτελείται από ναρκωτικά αρώματα, όρχεις ζωών, κρεμμύδια, πιπερόριζα ή κανέλα. Στην αρχαιότητα πολλά από τα ερωτικά φίλτρα που πωλούνται στον λαό ήταν δηλητηριώδη. Η επιλογή των συστατικών βασιζόταν σε μια υποτιθέμενη σχέση μεταξύ του σύμβολου και του σεξουαλικού στόχου, και διέφερε ανάλογα με την κουλτούρα ή τις περιστάσεις.
Στην αρχαία Ινδία για παράδειγμα, τα ανθρώπινα όντα πίστευαν πως ήταν απόγονοι των δέντρων, ο κορμός τον οποίων θεωρούσαν πως βοηθούσε στην αναπαραγωγή. Η μίξη, η οποία συνήθως ήταν σε μορφή υγρού, μπορούσε να ήταν εξαιρετικά δυσάρεστη.
Ανθρώπινα μυαλά, καρδιές, συκώτι, ούρα, και δέρμα ήταν κοινά συστατικά. Αλλά ένα πραγματικά δυνατό φίλτρο θεωρούντο εκείνο που περιείχε το μεδούλι και την σπλήνα κάποιου που είχε δολοφονηθεί την ίδια στιγμή που έβλεπε κάποια σκηνή πόθου! Για να είναι εντελώς αποτελεσματικό το φίλτρο, απαιτούνταν ένα μαγικό ξόρκι να απαγγέλλεται από μια μάγισσα κατά την διάρκεια την παρασκευασίας του.
Οι όρχεις ανθρώπων και ζωών βρισκόταν πάντα σε υψηλή ζήτηση ως ερωτικά διεγερτικά, όπως επίσης λαχανικά που τα σχήματα τους ήταν παρεμφερή με γυναικεία η αντρικά γεννητικά όργανα, π.χ η φασολιά και το κάρδαμο.
Ο Βαρθολομαίος, προσωπικός μάγειρας του Πάπα Πίου του Πέμπτου, έτυχε μεγάλης αναγνώρισης ανάμεσα στους ευρωπαίους γαστρονόμους για την σπεσιαλιτέ του- πίτα φτιαγμένη από όρχεις ταύρου- και οι Γάλλοι ευγενείς του 18ου αιώνα κατανάλωναν μεγάλες ποσότητες σούπας από φασολιά και σούπα από τρούφα, πίνοντας ντελικάτα λικέρ, στην μάταιη προσπάθεια τους να ανανεώσουν την σπαταλιμένη τους σεξουαλική ενέργεια.
Τα  ψαριά, λόγω της γονιμότητας τους, θεωρούνταν ανέκαθεν αφροδισιακή τροφή, και ειδικά τα στρείδια.
Το κρέας της πέρδικας, προτιμούνταν από τους ανίκανους σεξουαλικά, επειδή το πτηνό ήταν περιβόητο για την προκλητική του συμπεριφορά... και την υποτιθέμενη δύναμη του να γονιμοποιεί το ταίρι του με τον ήχο της φωνής του.
Η σαύρα, λόγω της υποτιθέμενης ομοιότητας της με τον φαλλό, θεωρούνταν επίσης αφροδισιακό φαγητό. Ορισμένες αυστραλιανές φυλές μάλιστα, απαγόρευαν στα νεαρά αγόρια να τρώνε σαύρες με τον φόβο πως το αποτέλεσμα θα ήταν ερωτική μανία η οποία θα τους έκανε κακό στην υγειά τους!
Το πιο γνωστό από όλα τα αφροδισιακά του αρχαίου κόσμου, ήταν ο Μανδραγόρας. Ένα μοβ ανθός, που η ρίζα του συχνά θύμιζε το ανθρώπινο σώμα ή τα γεννητικά όργανα. Γνωστό επίσης ως και το φυτό της Κίρκης, χρησιμοποιείται σε ερωτικά φίλτρα από τα πολύ αρχαία χρόνια. Ο Πλίνιος ο Πρεσβύτερος αναφέρει ότι «όταν μια ρίζα μανδραγόρα, στο σχήμα του ανδρικού γεννητικού οργάνου, βρισκόταν, εξασφάλιζε τον ερωτά». Αυτό το φυτό, λεγόταν πως όταν το ξερίζωνες από το έδαφος άφηνε μια τρομαχτική κραυγή!
Το Σατυρικόν, ένα φυτό με διπλή ρίζα, όταν διαλυόταν σε γάλα κατσίκας, υποτίθεται ότι έδινε στην χρηστή την ικανότητα να προχωρήσει σε 70 διαδοχικές πράξεις συνουσίας!!
Στα βρετανικά νησιά οι ερωτοχτυπημένοι, μπορούσαν να βασίζονται στην γενναιοδωρία της Φύσης ώστε να έχουν δύναμη για την γαμήλια τους νύχτα. Ο ταγετης που αποκαλούνταν «το κάλεσμα του συζύγου» από τους Άγγλο-Σάξονες, χρησιμοποιούταν ως συστατικό σε ερωτικά ξόρκια καθώς και σε γαμήλια στεφάνια.
Η Βερονίκη του Αγ. Ιωάννη, ένα θερινό φυτό γνωστό για την δύναμη του να εξορκίζει δαίμονες, μάγισσες και νεράιδες, χρησιμοποιούνταν επίσης, ως θεραπεία για την στειρότητα, καθώς μια άκληρη γυναίκα έφτανε μόνο να πάρει αυτό το λουλούδι από τον κήπο της περπατώντας γυμνή και μέχρι το επόμενο ηλιοστάσιο θα έμενε έγκυος.
Η αγριολίτσα, εφόσον ανακατευόταν με σκουλήκια, και τρωγόταν μαζί με κρέας, υποτίθεται πως έκανε να ερωτευτούν ένας άντρας και μια γυναίκα.
Ανάμεσα σε αλλά φυτά και λαχανικά που χρησιμοποιήθηκαν για την ανανέωση της σεξουαλικής ενέργειας ήταν και η αγκινάρα, ο ασπαραγγος, τα πράσα, το παστινακι, η γογγύλη, και οι τρούφες μαζί με το ταπεινό μαρούλι και το λάχανο.
Επίσης ένα ακόμα γνωστό διεγερτικό είναι οι ισπανικές μύγες που όταν τοποθετούνται στα σεξουαλικά όργανα, αυξάνουν τη σεξουαλική επιθυμία, αλλά μπορεί να έχουν σοβαρές παρενέργειες. Ένα άλλο όνομα με το οποίο είναι γνωστές είναι Κανθαρίδες, οι οποίες ήταν ανάμεσα στις θεραπείες που προτεινότανε από τον κόμη Καλιόστρο, κατά τον 18ο αιώνα και χρησιμοποιήθηκε ως η ουσία που δινόταν στις πόρνες μέσα σε σοκολατάκια, από τον Μαρκήσιο Ντε Σαντ...
Άλλα συστατικά που μπορεί να χρησιμοποιούσε μια μάγισσα ήταν μια ουσία που βρισκόταν στα κεφαλιά νεογέννητων πουλαριών καθώς και μικρές πέτρες από το κεφάλι της πέρκας.
Κάποιος, αποφασισμένος να ανοίξει τον δρόμο προς την καρδιά της καλής του τρώγοντας, είχε ποικιλία επιλογών. Φαίνεται πως όλες οι ύλες της Φύσης χρησιμοποιήθηκαν σε κάποια στιγμή ως συστατικά στην Ερωτική Μαγεία. Φρούτα, όπως το Χρυσό Μήλο της Αφροδίτης, παρέσυραν την «παγωμένη» Αταλάντη να υποταγεί στις προσταγές του έρωτα. Ο συμβολισμός του Μήλου στην μαγεία του σεξ ξεκινάει, από την Γένεση ακόμα, με το παράδειγμα του Αδάμ και της Εύας (παρόλο που δεν αναφέρεται το Μήλο συγκεκριμένα ως ο καρπός της Γνώσης).
Το τραγούδι των Σειρήνων επίσης βρίσκεται στην κατηγόρια της Ερωτικής Μαγείας, λόγω της έλξης που ασκούσε στους άτυχους ναυτικούς που ακολουθώντας το, παρασυρόταν προς την καταστροφή τους.
Η κάποτε δημοφιλής δοξασία πως η κατανάλωση ανθρώπινης σάρκας ανανέωνε τους εραστές, λέγεται πως ανάγκασε να μπουν φύλακες στα νεκροταφεία της Θεσσαλίας, λόγω των μαγισσών που διέπρατταν νεκροσυλίες.

Η ανατολίτικη μαγεία, όσον αφορά την καλή συνουσία, χρησιμοποιούσε μέλι και πιπέρι και την ρίζα του gin-seng που θεωρείται από κάποιους ένα αληθινό αφροδισιακό.
Ο δυτικός κόσμος έχει δώσει κι αυτός την δική του συμβολή στην μαγική ερωτική παράδοση με κάθε είδους συνταγές που έχουν περάσει από γενιά σε γενιά. Ο Έλληνας φυσικός Διοσκουρίδης, του 1ου αιώνα, παραθέτει μια λίστα από ερωτικά «δολώματα» που περιέχουν μια πάστα φτιαγμένη από βολβό όρχεων και γάλα κατσίκας και ένα είδος γογγύλης που περιγράφεται ως «προκλητική για τους πολλούς». Οι Έλληνες που δεν είχαν ιδιαίτερες ηθικές αναστολές στα ερωτικά θέματα τρώγανε γλυκά στο σχήμα του φαλλού. Οι Ρωμαίοι προετοιμάζονταν για την ερωτική πράξη τρώγοντας κόκκινο μπαρμπούνι, χταπόδι, σουπιά, στρείδια και χέλια, αλλά αν αυτά δεν αποδεικνυόταν επαρκή από μόνα τους, σερβιρόταν με μέλι και σμυρνέλαιο.
Λιγότερο παράξενα και ανατριχιαστικά, αλλά όχι τόσο αποτελεσματικά, ήταν κάποιες τροφές που απόκτησαν φήμη ως αφροδισιακά.
Ακόμα και η πατάτα όταν πρωτοεισάχθηκε στην Ευρώπη, έγινε μια λιχουδιά της αριστοκρατίας, λόγω της λανθασμένης αντίληψης ότι θεράπευε την ανικανότητα. Η ντομάτα, με το όνομα «Μήλο του έρωτα» έγινε τόσο περιζήτητη ως αφροδισιακό, ώστε οι Πουριτανοί την ανακήρυξαν δηλητηριώδη. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να εκλείψει η ντομάτα, και να ανακτήσει την καλή της φήμη μόλις κατά τον 19ο αιώνα.

Σε άλλες μορφές ερωτικής μαγείας, οι εραστές μπορούσαν να ενωθούν σε μια άθραυστη ένωση μέσω της ανταλλαγής φυλαχτών, τριχών, νυχιών, και περιστασιακά ανθρώπινου αίματος. Αυτός ο τύπος τελετής μας δίνει ένα πρώιμο παράδειγμα γαμήλιας τελετής. Στην Αγγλία του 17ου αιώνα υπήρχε ένα δημοφιλές έθιμο κατά το οποίο ένα ασημένιο νόμισμα σπαζόταν σε δυο κομμάτια, ο κάθε εραστής έπαιρνε από ένα ,και ο δότης έλεγε: «Στην αγάπη μου» και ο δέκτης έλεγε: «Από την αγάπη μου».

Μέσα στις Μαγικές Τέχνες υπήρχε και το λεγόμενο «δέσιμο», το οποίο ήταν η ελεγχόμενη ανικανότητα ενός άντρα από την γυναίκα του σε περίπτωση απιστίας. Αυτό γινόταν μέσω του τελετουργικού δεσίματος ενός κόμπου σε ένα σχοινί και ο μόνος τρόπος για να λυθεί ήταν ο απελπισμένος εραστής να πληρώσει το τίμημα που έπρεπε ώστε να λυθεί το δέσιμο.

Η ιστορία της Ερωτικής Μαγείας είχε αρκετές σκοτεινές πλευρές. Ο Ρωμαίος ποιητής Λουκρέτιος λέγεται πως αυτοκτόνησε κατά την διάρκεια ερωτικής μανίας που του δημιουργήθηκε από ερωτικό φίλτρο. Οι μάγοι της Θεσσαλίας, που ήταν οι σπεσιαλίστες στο είδος όσον αφορά την νότια Ευρώπη, χρησιμοποιούσαν ουσίες που μπορούσαν να οδηγήσουν έναν άνθρωπο στην τρελά.

Η Ερωτική Μαγεία παρείχε τον επιούσιο σε πολλούς τσαρλατάνους, που όχι μόνο υπόσχονταν τα καλύτερα ερωτικά ξόρκια αλλά και παρείχαν συνταγές δικής τους επινόησης, και λόγω της σύνδεσης της με τις μάγισσες ανακηρύχθηκε παράνομη στην Αγγλία τον 16ο αιώνα, αν και κύριοι της μαγείας ως παράνομη είχε ελάχιστο αντίκτυπο στις πεποιθήσεις και την εξάσκηση μαγείας από το ευρύ πλήθος.
Η κατηγορία της παράνομης αγάπης, μέσω μαγείας, ήταν ένας απ’ τους λόγους που η Anne Boleyn έπεσε από την εξουσία. Θεωρήθηκε πως κατάφερε να παντρευτεί τον βασιλιά Αερικό, μέσω μαγείας. Σύμφωνα με μια άλλη ιστορία, ο γιος του Αερικού, ο βασιλιάς Εδουάρδος ο 6ος έπεσε κι αυτός με τη σειρά του θύμα ερωτικής μαγείας, που υποτίθεται ότι διέπραξε η λαίδη Jane Grey.

Στην εποχή μας, η ερωτική μαγεία έχει επιβιώσει με διάφορες μορφές. Στην αρχή του 20ου αιώνα ένα φυλαχτό, που ονομαζόταν «αίμα του δράκου», καιγότανε από απαντημένες συζύγους.
Κατά τη διάρκεια του Halloween μια νεαρή κοπέλα έπρεπε να σταθεί μπροστά στον καθρέπτη, χτενίζοντας τα μαλλιά της ενώ κρατάει ένα μήλο, έτσι ώστε να της αποκαλυφθεί στον καθρέπτη η εικόνα του μέλλοντα συζύγου της.
Ακόμα και σήμερα δεν είναι παράξενο για μια τσιγγάνα να φοράει κοντά στην καρδιά της ένα φύλλο κισσού, όταν πάει να συναντήσει τον αγαπημένο της.
Ένα άλλο διάσημο παράδειγμα είναι το μάδημα της μαργαρίτας, στον ρυθμό της γνωστής λατανίας «μ’ αγαπά, δε μ’ αγαπά».
Η παλαιότερη μυθολογία της ερωτικής μαγείας κάνει την εμφάνιση της ακόμα και σήμερα σ’ ένα νούμερο από σεξουαλικούς μύθους. Ένα παράδειγμα είναι η υποτιθέμενη δύναμη, της πικάντικης κουζίνας μαζί με τα όστρακα, να παρασύρουνε τις παρθένες από τον δρόμο της αρετής.
Ένα άλλο αρχαίο έθιμο είναι η τοποθέτηση του νυφικού κρεβατιού σε γραμμή με τους μαγνητικούς πόλους.
Στις Ηνωμένες Πολιτείες το «σιρόπι της χαράς του Λονγκ Τονγκ» πουλιέται ευρέως, καθώς επίσης το διάσημο «λάδι της επιστροφής» χρησιμοποιείται από τις παραμμελυμένες συζύγους τις Λουιζιάνα, αλείφοντας με αυτό τον σύζυγο τους, ενώ αυτός κοιμάται.

Ένα άλλο τμήμα της Ερωτικής Μαγείας είναι τα αντι-αφροδισιακά, που χρησιμοποιούνταν από γυναίκες ώστε να ξεπεράσουν τον παλιό τους ερωτά, και να προχωρήσουν στον καινούργιο.
Η παπαρούνα θεωρούνταν αντιερωτικό ανθός και χρησιμοποιούνταν στην Ερωτική Μαγεία ως αντιαφροδισιακό.
Υπάρχει επίσης η πεποίθηση πως χρησιμοποιούνται κρυφά, σε κάποιες περιπτώσεις, τα αντι-αφροδισιακά, που πολλές φορές είναι απλά ψυχολογικός καταναγκασμός σε μια ιδέα. Πολλοί στρατιώτες σ’ όλο τον κόσμο έχουν την λάθος αντίληψη ότι κατά τη διάρκεια του πρωινού τους σερβίρουν, μέσα στο τσάι ή το γάλα τους, ουσίες οι οποίες αναστέλλουν τη σεξουαλική διέγερση. Πολλοί αναφέρουν οτι η ιδέα και μόνο τους μειώνει την ερωτική διάθεση σε τέτοιο σημείο ωστέ να πιστεύουν πως στ’ αλήθεια τους δώθηκε κάποιο αντιαφροδισιακό.
 
Αφροδισιακή ή αντιαφροδισιακή η Ερωτική Μαγεία γεννάει ένα βασικό ερώτημα. Πού στηρίζεται η επιτυχία ενός φύλτρου εφόσων υποτίθεται οτι μα έχει δωθεί η ελεύθερη βούληση; Κατά πόσο τελικά είμαστε ικανοί να ελέγχουμε τον ίδιο μας τον εαυτό;
Θεωρητικά ούτε ο ίδιος ο Θεός δεν προσπαθεί να μας κάνει να τον αγαπήσουμε, εμποδιζόμενος από την ελεύθερη βούληση... πώς λοιπών ένας μάγος μπορεί;
Μήπως υπάρχουν προϋποθέσεις για την άσκηση της ελευθερίας μας;
Στην χριστιανική παράδοση η απάντηση έρχεται από τον Άγιο Κυπριανό. Έναν πανίσχυρο μάγο που έγινε χριστιανός όταν δεν κατάφερε να κάνει μια ευσεβή κοπέλα να τον ερωτευτεί. Η πίστη της στον Θεό καθιστούσε αδύνατη την επιρροή της μαγείας επάνω της.
Σύμφωνα με την εσωτερική σχολή ανάπτυξης απαιτείται η συνειδυτή εγρήγορση ως βάση της βούλησης.
Άρα η ελευθερία μας είναι εφικτή μόνο υπό όρους.
Μήπως ο έρωτας τελικά δεν είναι παρά μια χημική αντίδραση, που η αρχαία γνώση μπορεί να αναπαράγει;
Και, το κυριότερο.... έχει καμιά σημασία;




Ερωτικό φίλτρο για να κάνεις κάποιον να σ’ ερωτευτεί:

Υλικά

·       2 ρίζες Μανδραγόρα (που να έχουν μαζευτεί την Άνοιξη, στη γέμιση του φεγγαριού και οι αστρικές επιρροές να μην είναι ανάδρομες)
·       2 Πιπερόριζες (που κι αυτές έχουν μαζευτεί στη γέμιση του φεγγαριού και να μην είναι 21 Δεκεμβρίου ή αρχές Μαρτίου)
·       4 φύλλα Βασιλικού (να έχουν κοπεί πανσέληνο και να έχουν στεγνώσει στον ήλιο πάνω σε κόκκινο μεταξωτό ύφασμα)
·       Τρίχες και από τους δυο (ξεχωριστά) και κάποιο εσώρουχο των δυο τους.
·       Φύλλα ενός τριαντάφυλλου (κατά προτίμηση μπουμπουκιού ή έστω άρτιου άνθους)
·       Μέλι ανθέων

Ο μάγος/μάγισσα πρέπει να έχει προετοιμαστεί για εννέα ημέρες τρώγοντας χορτοφαγικές τροφές, ελαφρά ή καθόλου βρασμένες, φρούτα, στημένους χυμούς, μπόλικο νερό και να διαλογίζεται δυο φορές τη μέρα. Αυτήν την περίοδο δεν πρέπει να έχει επαφή με τίποτα που μπορεί να του αποσπάσει την αυτοσυγκέντρωση του, και να έχει ανεβασμένους βιορυθμούς και καλή ψυχική διάθεση.

Την ένατη μέρα παίρνει τις ρίζες μανδραγόρα, τις αλείφει ελαφρά με καθαρό μέλι ανθέων, μόνο στο μπροστινό μέρος τους και στο κεφάλι της ρίζας, και προσθέτει τις τρίχες του καθενός σε διαφορετική ρίζα. Πρέπει να ασχοληθεί με την κάθε ρίζα ξεχωριστά κάθε φορά, να την κατονομάσει, και αυτήν που αφορά το πρόσωπο στο οποίο στοχεύει να την τυλίξει με ύφασμα από το εσώρουχο του στόχου (αρκούν μόνο οι τρίχες ή το εσώρουχο, μα για καλύτερα αποτελέσματα προτιμήστε και τα δυο, ειδικά αν είστε άπειροι μάγισσα/μάγος). Σημαντικό είναι καθ’ όλη τη διάρκεια της τελετής να κάνει θετικές σκέψεις για το πρόσωπο στο οποίο στοχεύει, γιατί σκέτος εγωισμός, αλαζονεία, πείσμα ή σκέτη κτητικότητα στη σκέψη ΔΕΝ μπορούν να δημιουργήσουν μαγεία αγάπης και έρωτα.
Παίρνει τα 2 από τα 4 φύλλα βασιλικού και τα βάζει το ένα στο πρόσωπο της ρίζας που συμβολίζει πια το πρόσωπο που είναι το αντικείμενο του ενδιαφέροντος και το δεύτερο φύλλο στο ύψος που συμβολικά βρίσκονται τα γεννητικά όργανα τις ρίζας. Κάτω όμως και από τα δυο φύλλα βασιλικού, έχει πρώτα τρίψει την πιπερόριζα της οποίας τα τρήματα σκεπάζονται με τον βασιλικό. Η υπόλοιπη πιπερόριζα πασπαλίζεται σε όλο το μπροστά μέρος της ρίζας. Καθώς τα κάνει αυτά, σαν να συμβουλεύεται μικρό παιδί, καλοπροαίρετα, απαγγέλλει, ελαφρώς τραγουδιστά, μαγική ποίηση, που εκείνη τη στιγμή θα συνθέτετε. Τα λόγια πρέπει να περιέχουνε φράσει όπως «ναι καλέ μου/καλή μου, τώρα πια και από δω και μπρος τα μάτια σου θα βλέπουν πως μόνο εγώ (ο τάδε ή η τάδε αν μεσολαβεί για άλλον) μπορώ να σου προσφέρω την αγάπη», «τώρα το μυαλό σου έχει ξεθολώσει και  του έρωτα λουλούδι στην καρδιά σου έχει φυτρώσει, σαν καθίσεις στον καθρέπτη και τα μάτια σου θεωρείς τη μορφή μου θε να δεις κι όλα τ’ άλλα λησμονείς».
Στην άλλη ρίζα θα απαγγέλει με σιγουριά και ψυχική δύναμη, λόγια βεβαιότητας και ευχαρίστησης. Εδώ τα φύλλα βασιλικού θα μπουν το ένα στην καρδιά, και το άλλο επίσης στα συμβολικά γεννητικά όργανα. Από την πιπερόριζα θα κόψει πέντε κομμάτια και θα τα βάλει στα άκρα της ρίζας-κούκλας και στο στόμα.
Θα ενώσει τις κούκλες πρόσωπο με πρόσωπο και θα τις τυλίξει μέσα σε εσώρουχο δικό του/της.
Τέλος τις ραίνεις με τα φύλλα του τριαντάφυλλου.


Δευτέρα, 27 Φεβρουαρίου 2006
με τον τίτλο:
ΜΑΓΕΙΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ
ΚΑΙ ΚΑΝΙΒΑΛΙΣΜΟΣ

No comments:

Post a Comment